Hyppää sisältöön
Kaikki Syövästä – Keskustelut
Rekisteröidy
Oma polku
  • Keskustelupalstan etusivu
  • Sairastuneelle
  • Tietoa syövästä
  • Syövän jälkeen
  • Läheiselle
  • Palvelut

Keskustelut › Keskustelufoorumi › Miesten syövät › Robotista selvinnyt – Watsonin tarina › Vastaa viestiketjuun: Robotista selvinnyt – Watsonin tarina

09.11.2017, 07.30 #59861
Mies 48
Participant

Kiitos karix – toivotaan näin :-)…

Ensimmäinen leikkauksenjälkeinen ja toinen PSA-koe tehtiin Espoon kaupungin terveysasemalla, ja viimeinen Mehiläisessä (työterveys).


Yhteystiedot

Syöpäjärjestöt

Unioninkatu 22, 00130 Helsinki
puh. 09 135 331

[email protected] ↗Avautuu uuteen ikkunaan

Liity jäseneksi

Meitä on reilu 110 000. Liity paikkakunnallasi toimivaan syöpäyhdistykseen tai valtakunnalliseen potilasjärjestöön, ja osallistu Syöpäjärjestöjen tekemään tärkeään työhön.

Liity jäseneksi ↗Avautuu uuteen ikkunaan

Sosiaalisessa mediassa

Syöpäjärjestöt X:ssä Avautuu uuteen ikkunaan Syöpäjärjestöt Facebookissa Avautuu uuteen ikkunaan Syöpäjärjestöt Youtubessa Avautuu uuteen ikkunaan Syöpäjärjestöt Instagramissa Avautuu uuteen ikkunaan
Kaikki Syövästä – Keskustelut © 2026 Tietosuojaselosteet ↗Avautuu uuteen ikkunaan Keskustelufoorumin ohjeet ↗Avautuu uuteen ikkunaan