Keskustelut Forums Naisten syövät RINTASYÖPÄ Vastaa viestiketjuun: RINTASYÖPÄ

#37431
Karviainen
Osallistuja

Niisku, mustikka

En huomannut syksyllä tavallisesta poikkeavaa väsymystä. En huomannut mitään, vaikka pattikin olisi pitänyt huomata aiemmin, minulla tosi pienet rinnat. Sitten kun se todettiin, se oli ihan selkeä, ja vähän arkakin.

Minulla myös sytot pompottavat sydäntä. On ollut aina silloin tällöin aikaisemminkin rytmihäiriötaipumusta. Toivottavasti eivät lopeta tämän takia tuota Xeloda-lääkitystä. Lääkäri halusi ottaa sen minulle Taxo-tiputuksen lisäksi, että saadaan paras mahdollinen hoitotulos. Tämä yhdistelmä on kuitenkin rankka: hoitoni alkoi viikko sitten, ja nyt pari-kolme päivää on ollut tosi vaikeita: lamaannuttavaa väsymystä, päänsärkyä, selkäsärkyä ja kolotuksia. Lisäksi minun täytyy pistää itseäni vatsaan, koska olen tähän asti joutunut käymään punktioissa nesteen poistamiseksi leikatusta rinnasta. Onneksi nämä piikitykset nyt todennäköisesti loppuvat.

madre

Diagnoosi oli minulle aika shokki. Nyt olen etsinyt tietoa kolmoisnegatiivisuudesta. Käsittääkseni tilanteeni on kuitenkin hyvä, siinä on asiaa lieventäviäkin juttuja, päällimmäisenä tietysti se, että kainalo oli puhdas. Minultakin poistettiin vasen rinta. Monet naiset surevat kovasti puuttuvaa rintaansa, minä en ole vuodattanut kyyneltäkään sen takia. Pelkästään helpottunut, että pääsin sairaasta osastani eroon. Pumpulitissi on toiminut hyvin, pian pääsen kunnon proteesin sovitukseen.