Keskustelut Forums Naisten syövät Munasarjasyöpä Vastaa viestiketjuun: Munasarjasyöpä

#37501
Saana-Maria
Osallistuja

Hei taas. Olin 2.3 naistenklinikalla gynen tutkimuksessa, nukutuslääkärin keskustelussa, ottivat lisää labrakokeita ja sydänfilmin. Annettiin leikkausaika 16.3 kerrottin, että leikkauksen aikana otetaan jääleike. Pyysivät myös suostumuksen avoleikkaukseen, mikäli ”nystyröitä” joita löydettiin kystan lisäksi ei saada tähystyksellä kokonaisina tutkittavaksi. Sain mukaan tukisukat jotka pitää laittaa leikkausaamuna kotona heti sängyssä jalkaan. Tutkiva gyne halusi vielä jonkun spesiaalilääkärin katsovat ultralla ennen leikkausta, eli ensi viikolla taas näytille. TT-kuvauksen tulos näytti hyvältä sen suhteen, että ei näyttänyt leviämistä. Vähän gyneä huoletti se, että minulle on tehty jo useita leikkauksia vatsan alueelle ja nukutuslääkärin huolena oli anafylaktinen shokki selkäleikkauksessa jo nukutusvaiheessa, verenpaineet romahtivat 30/15 lukemiin ja saivat elvyttää 50min. Allergiasairaalassa on tutkimukset sen johdosta onneksi jo tehty ja tiedetään mille nukutusaineelle olen allerginen. Olen helpottunut, että tämä tapahtuu näinkin nopeasti ja päästään asiassa eteenpäin. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Tsemppiä kohtalotovereille 🙂