Keskustelut Forums Naisten syövät RINTASYÖPÄ Vastaa viestiketjuun: RINTASYÖPÄ

#37651
OuAn
Osallistuja

Moikka kaikki,
mulla oli myös väsymys aivan valtava jo pidempään ennen diagnoosia, varmaan parisen vuotta jopa, vähän helpotti kesällä, mutta epätavallista kuitenkin. Kilpirauhasta epäiltiin jossain vaiheessa, siitä ei mitään löytynyt.
Ja väsymys mulla kyllä loppui aika tasan leikkaukseen, toki toipumisaikana varmaan lääkkeet saattoi vähän väsyttää, mutta väsymys oli erilaista kuin aiemmin. Eli kyllä uskon, että lisääntynyt väsymys voi olla myös oire esim rintasyövästä.

Ja minäkään en ole puuttuvaa rintaa lainkaan kaivannut, koska sen mukana tosiaan lähti paha pois. ”Ulkoinen” silikoni on todella hyvä, toki rintaliiveiltä vaaditaan vähän tavallista enemmän. Se ehkä harmittaa, että kunnon proteesiliivit ovat aika kalliita, varsinkin kun aiemmin olen halpisketjujen liivejä käyttänyt.

Mä olen nyt tutustunut alkaaliseen ruokavalioon, jolla pyritään poistamaan kehon happamuutta, hapan ympäristö on syöpäsoluille otollinen. Olen osittain sitä ryhtynyt noudattamaan. Maidoton, viljaton ja lihaton ruokavalio on aika iso muutos omaani, joten pikkuhiljaa alkaliseen suuntaan.
Mikäli kiinnostaa, niin olen saanut paljon infoa minnaora.fi sivulta sekä Taistelutahto blogista.
Molemmissa yksi kantava tekijä on, että sokeri on syöpäsolujen paras kaveri.

Voimia ja tsemppiä kaikille ja mahtavaa kevään alkua!