Keskustelut Forums Krooninen syöpä Iloista kevättä Vastaa viestiketjuun: Iloista kevättä

#38991
Kangasalan Ukko
Osallistuja

Heipä vaan kaikille.

Minttu-Marjaana olemme todella pahoillamme saamistasi huonoista uutisista. Tuo leviämis uutinen on kyllä kuin halolla päähän lyönti. No toivotaan että uusilääke pelaisi ja sinulle lisäaikaa toisi.
Sellaistahan tämä on että lisäpäiviä tässä kaikki haetaan toiveikkaana. Välillä ne toiveet murskautuu totaalisesti ja välillä mennään hyvien uutisten voimalla. Se on totta että yksin näiden ajatusten kanssa ollaan, ei sitä kuitenkaan kaikkea viitsi toisten vaivaksi siirtää, eikä toiset kaikkea pysty käsittämään. Vaikeaahan tämä on mutta kuten hyvin sanoit on tämä tie vain kuljettava. Ei tässä oikein muuta voi sanoa kuin että toivottavasti jaksat ja saat tukea tarpeeksi.
Miisulle toivotan kanssa onnea kontrolliin.

Itselläni oli nyt perjantaina toinen tippa kerta, ei se ihan putkeen mennyt. Nuori lääkäri sai päähänsä että kun paino oli noussut kilon verran niin nostetaan lääke annosta. Itse sanoin että on varmaan nestettä kerännyt kehoon, että siittä johtuu. No tippa aloitettiin ja puoleen väliin menikin hyvin, sitten huomattiin että alkaa naama punoittamaan, hetken päästä huomasin että kuume alkaa nousta ja pyysinkin hoitajan mittaamaan, noussuthan se oli. Käsiin ilmaantui punaisia näppylöitä runsaasti. No hoitaja toi ensin kuumelääkettä ja hetken päästä pyysin sitten itse antamaan lisää allergia lääkettä. No kuumeen nousu saatiin pysähtymään. Lääkkeiden aiheuttama allerginen reaktio se vissiin oli. Annoksen lisäys ei ollut hyvä idea, kesto rajan yli mentiin. Onneksi ei kuitenkaan pahempaa sattunut. Tälläistähän tämä on kun äärirajoja haetaan.

No nyt on sitten tänään äärimmäisen paha lääkekrapula, sellaiseksi tämän olen nimennyt, ukko vapisee ja ajatus kulkee kuin siirapissa, ihan kuin kaameassa kankkusessa ilman pahoinvointia. No onneksi tämä tästä helpottuu kun lääke määrä vähenee kropassa.

Ei muuta kuin kevään odotusta kaikille ja voimia jaksamiseen.
Pahoittelen jos teksti ei ole kauhean selkeää on nii outo olo.