Keskustelut Forums Sururyhmä Nimimerkki Cambrigde haussa Vastaa viestiketjuun: Nimimerkki Cambrigde haussa

#42141
Siipi maassa
Osallistuja

No moi Cambridge!

Kiitos viestistäsi. Sinulle kuuluu siis niin hyvää kuin huonoakin. Ikävä kuulla masennusjaksostasi ja sairaalareissustasi.

No semmosta elämä on, ylä- ja alamäkeä. Mulla on masennus aikas hyvässä jamassa, edelleen popsin masennuslääkettä, koska luulen, että en ilman sitä pärjää. Mut muuten on ihan ok olo, työssäolo auttaa ja se, että on säännöllinen työ ainakin syyskuuhun asti. Mä etsin vakipaikkaa ja pitempää sijaisuutta koko ajan, kun olen nyt tarpeeksi kiertänyt.

Laitoin viestiä tonne ylläpitoon ja kysyin, että voiko täällä ylipäänsä lähettää yksäreitä. Ilmeisesti hoitajalle voi, mutta että voiko keskustelijat keskenään. Mä sanoin, että voisitteko laittaa ne yksärit tänne takas, kun niitä kaivataan. En oo vielä saanut vastausta.

Vai tietokirjailijan hommia jatkat. Monesko kirja on sinulla tekeillä ja mistä aiheesta? Ootko muuten jonkun kustannusyhtiön palveluksessa vai itsenäinen kirjailija? Kun vaan jotenkin saisin sinun mailiosoitteesi, niin olisi kiva. Voitas jutella enemmän privaatisti.

Itse asiassa minäkin kirjoitan kirjaa ja siksi etsinkin sinua täältä ja muualtakin. Olen kirjoittanut vuoden verran lastenkirjaa ja haluaisin muun ohella keskustella kirjan kirjoittamisesta. Mulla se on ollut haaveena lapsesta asti. Aihe tuli selkäpiistä ja se on vielä paljon kesken. Se tapahtuu Lapissa ja siinä on pääasiassa ihmisen ja elänten väliset suhteet yms. Siis oikeen kunnon fiktiota. Mutta nyt mä ainakin tiedän, miksi mä kirjoitan sitä. Mä oon kirjoittanut kaikkea muuta, paitsi en blogia netissä.

Jaksuja kovasti sulle ja tsemppiä kirjailijan urallasi. Mäkin aattelin olla päätoiminen lh ja sivutoiminen kirjailija. No ei ehkä mikään kuuluisa sellainen, mutta kumminkin. Sit jossain vaiheessa, kun se mun kirja on valmis ja yritän saada sen julkaistua. Mut se on sen ajan murhe.

Mut jutellaan nyt täällä kumminkin keskustelua ensi alkuunsa.