Keskustelut Forums Naisten syövät RINTASYÖPÄ Vastaa viestiketjuun: RINTASYÖPÄ

#42471
triankeli
Osallistuja

Hei taas! Nyt on kolme tiputusta takana. Ensi kerralla alkaa sitten FEC-hoito. Se on sama kuin CEF. Tämä doketakseli on mennyt ihan kohtuudella, mutta saa nyt nähdä, onko kovempi myrkky tämä FEC, ja tuleeko vaikeampia oireita. Hieman sillä pelottelivat polilla.
Rinta meinaa kipuilla välillä ja proteesin pitoakin olen vähentänyt, että josko siitä johtuisi. En tiedä. Olen noita kortisoneja syönyt pitempään kuin ohje on. Luulen, että hieman auttavat huonoon oloon. Onneksi ei mitään oksentelua ole ollut. Jalat vaan on lyijynraskaat välillä ja kädet kömpelöt. Tavarat tippuu käsistä. Nukkuminen on kyllä jäänyt vähälle vaikka väsyttääkin. Illalla ei tule uni ja aamulla herää aikaisin.
Kesä on kohta ohi. Parin päivän reissuja olen tehnyt, mutta ei oikein ole nekään huvittanut, kun tuntuu väsyttävän nykyään enemmän. Toisaalta odottaakin jo syksyä, että nämä hoidot loppuisivat. Jännittää myös kuulla tutkimustulokset, jotka saa sitten kun viimeinen sytostaattitiputus on ohi… Onko hoidot tehonneet vai ei. Minulla on vielä sädehoito sytojen jälkeen. Toivottavasti jouluun mennessä on hoidot ohi, eikä uusia tarvita.
Jaksamista sinulle ja muillekin jotka tätä lukevat 🙂 Ja aurinkoista syksyä!