Keskustelut Forums Miesten syövät Eturauhassyövän jälkeinen seksi Vastaa viestiketjuun: Eturauhassyövän jälkeinen seksi

#44324
bb
Osallistuja

Hei lumipallo, sama tilanne meillälin.

Olen syopäpotilaan kumppani, leikauksesta 3kk, hermoja kuulema on säästetty. Mies on muuten OK, ensimäinen kontrolli vielä edessä, hän on aloitanut työt ja omat treenit 3-4 kertaa viikossa, rako on heikompi kuin aikasemmin, mutta ei käytä vaippoja.

Ilmeisesti lääkäreille riitä että potilas elää, elämänlaadusta viis – siitä ei edes puhuta…Mies ei saanut lääkäriltä minkäläisiä ohjeita seksin suhteeseen tai lääken käytöstä. Olimme molemmat naiiveja ja ajateltiin alussa että pilleri+30min=autom. erektio….Tietysti mitään ei tapahdu näin helposti…Minun piti googlata netista videoluento jenkkeistä. Siellä kerottiin että on pakko ota pieni sidenofil annos (1/4 pilleri) jatkuvasti ja että erektiota on pakko saada 2-3 kertaa viikossa heti kun katetri on poissa muuten penislihas surkistuu ja sen jälkeen proteesi on ainoa ratkaisu. Hän selittikin, että lääke auta vierenkiertoa, mutta asioiden pitäisi tapahtua ensiksi korvien välissä niin että hermot lähetää viestin eteenpäin. Hän kertoi että kun on pieni lääkitys päälle on jopa toivoa spontaanista erektiosta!

Näytin video miehelleni, mutta hän ei halua ota (pienikin) annos lääketä päivittäin, eika seksin harrastaminen kovin paljon kiinnostaa…
Yritetty on 4-5 kertaa viimeisen 3 vk aikana. Ilman sidanofilia ei tapahtunut mitään, seuraava kerta ilmeisesti käytimme väärin (heti ruoan jälkeen), kun ohjeet oli luettu, luento nähty ja autoin ”stimuloinissa” onnistuimme pari kertaa, kerran jopa ”hyvin”.

Seksi oli meillekin tärkeä juttu ennen leikkausta. pelkä pussailu ja läheisyys on hyvä alku, mutta ei riitä minulle. En jaksa jankuta koko ajan että haluaisin ylläpitä meidän intiimielämä, se ei ole kovin seksikästä…. mutta me olemme samanikäisiä, (näpärästi) alle 50v, eli liian aikaisin lopeta kokonaan…

Rakastan häntä ja toivottavasti pääsemme eteenpäin yhdessä ja uudet ruutiinit rupee toimimaan