Keskustelut Forums Miesten syövät Eturauhassyövän jälkeinen seksi Vastaa viestiketjuun: Eturauhassyövän jälkeinen seksi

#44764
lumipallo
Osallistuja

Hei bb ja muut,

Nyt on leikkauksesta kulunut 9 kk. Erektiohermothan säästettiin. Olemme todella tehneet töitä toimivan seksin ja erektion eteen. Kumppanini syö noita nappeja ja on ihana minulle ja yritän parhaani minä myös vaan erektiota ei vaan ole. Pieni vaan, mutta ei apuvälineidenkään avulla riitä yhdyntään. Valitettavasti. Mies on aivan maansa myynyt ja jo epätoivoinen. Hän haluaa seksiä ja saa orgasmin, mutta yhdyntää ei ole ja molemmat tunnemme, että jotain puuttuu. Todella kun leikkaukseen valmistaudutaan, pitäisi elämänlaadusta puhua enemmän. Mies on sitä mieltä, että olisi halunnut sittenkin toimivan erektion kuin leikkauksen ja sen tuoman elämänjatkumisen. Itse olen ihan hukassa. Rakastan häntä, mutta oikeasti pelkään joskus pettäväni häntä, niin paljon kaipaan häntä sisääni. Kauhea sanoa näin, mutta sanon, koska se on totuus. Nyt hänelle tuli vielä kivulias tyrä ja jonottaa leikkaukseen. Murheellista.

Voimia ja Joulun odotusta itse kullekin säädylle.