Keskustelut Forums Miesten syövät Hemuulin ERS-tarina Vastaa viestiketjuun: Hemuulin ERS-tarina

#48404
Lynx
Osallistuja

Minulle tehtiin sama leikkaus 2,5 v sitten. Olen juuri tilaamassa PSA seuranta-aikaa terveyskeskuksesta tässä kuussa. Kertomukseni löytyy vanhasta syöpäblogista nimimerkillä Lynx. Leikkaus tehtiin Oulussa.

Samantyyppisiä ongelmia oli minullakin hoidon aikana ja toipumisen alkuvaiheessa. Mutta nyt 2,5 vuoden jälkeen kaikki on ennallaan. Virtsanpidätyskyky on normaali, virtsasuihku on samanlainen kuin se oli poikasena ja erektio on palautunut ennalleen.
Olettaisin että aika monella on samanlainen tilanne, mutta harvalla tulee enää palattua tänne sivuille, kun mitään ongelmaa ei enää ole.

Tällä hetkellä ehdottomasti suosittelisin tätä radikaalia robottileikkausta kaikille, joiden tilanne oli sama kuin minulla.
Uskon ja toivon, että myös Hemuulin ongelmat tulevat ajanmyötä poistumaan. Sitkaasti kun tekee harjoituksia, niin kyllä ajanoloon tilanne paranee. Täytyy kyllä myöntää, että toipuminen oli alussa aika hidasta ja tuntui ettei mitään edistystä tapahdu. Ehkä enemmänkin ajan kuluminen tuntui auttavan.

Sitä en ymmärrä että miksi PSA mittauksen labra-ajan hyväksyntä/tilaus pitää mennä aina ajanvarauksen kautta. Vasta sen jälkeen voi itse tilata varsinaisen labra-ajan. Ja en ole varma, että katsovatko terveyskeskuksessa lääkärit niitä tuloksia, mutta en ole siitä välittänyt, kun sen näkee itse netistä. Arvo on ollut koko ajan alle 0,1.