Keskustelut Forums Naisten syövät RINTASYÖPÄ Vastaa viestiketjuun: RINTASYÖPÄ

#48884
sirius16
Osallistuja

Hiljaista täällä tämä kirjoittelu on. Minulta leikattiin syksyllä kasvaimet rinnoista, sytöstaatti hoito takana, yhteensä 6 kertaa kolmenviikon välein. Onhan ne semmoiset hoidot ettei ne mene ilman haittavaikutuksia. Pahoinvointiin oli hyvät lääkkeet, pääsi suhteellisen vähällä, kun tiesi mitä se pahimmillaan voisi olla. Olen huomannut että vaikutti myös kuuloon huonontavasti, sekä ajatus kyllä on samentunut. Niistä haitoista ei koskaan mainittu, niitten kanssa nyt täytyy mennä. Toivottavasti palautuu ennalleen. Viikonpäästä alkaa sädehoidot. Onhan siinä kulkemista, matkaan kuluu 4 tuntia päivässä, yleisillä kulkuneuvoilla 12h. Kaikki on siinä uutta, miten menee. Onko täällä teitä joilla on aloitettu siinävaiheesa myös hormoonihoito? Lääkäri teki viimeisellä tapaamisella tiedoksi että se tulee myös. Olen kyllä ollut tosi järkyttynyt siitä, en tiedä mikä oli lääkärin ajatus siitä kun hän tietoisesti oli jättänyt sen kertomisen viimeiselle tapaamisellemme. Oli varmaan ekakerralla maininnut, mutta se meni kyllä ohi minulta, siinä oli niin paljon muuta, kaikkea ei pystynyt mieleen painamaan. Tavattiin kyllä montakertaa sen jälkeenkin,mutta siitä ei ollut enää puhetta. Olin nimittäin ehtinyt sopeutua ajatukseen että nämä hoidot on sitten nyt käyty tuohon kesänalkuun, ja pääsee elämään normaalia elämää sen jälkeen. Mitä se sitten tulee olemaankin. Onhan tässä ollut talven ”eristyksessä” toimittanut vain nuo pakolliset kuviot. Täällä on ympäristössä ollut niin flunssaa koko talven ja on vieläkin, mutta olen säästynyt onneksi siinä suhteessa terveenä. Voimia ja jaksamista kaikille.