Keskustelut Forums Naisten syövät RINTASYÖPÄ Vastaa viestiketjuun: RINTASYÖPÄ

#49204
Miska
Osallistuja

Moikkat Myy ja Sirius16,

Myylle: Olen tasan samaa mieltä, ettei mainitsemisiasi 2 syöpää voikaan keskenään verrata. Koko ajan olen sanonutkin, että minä tässä olen päässyt suht helpolla, verrattuna sinunkin kokemuksiisi. Kerroin nyt vaan, Sirius16: myös kuulolla, että minulla sädehoidon loputtua on kyllä perin juurin poltettu olo. Mutta sehän, niinkuin kaikki, on varmasti hyvin kohtaista, kenellä mitenkin ja ajattelen koko ajan sen päivä päivältä tervehtyvän. Muutoinhan Sirius 16, kun olet sytohoidot jo kokenut, tulet nyt pääsemään helpommalla. Hoito tosin on joka arkipäivä, kestää n. 10-15 min., muttei aiheuta sen ihmeempää, kuin ehkä hiukka väsymystä ja minulle kyllä huippausta (luulen ei kaikille). Loppuvaiheessa vasta saattaa ilmetä tällaista poltetuksi tullutta oloa.
Myylle: en tiedä vielä mitään kontrolleista, minulla on lekuri 3.5., sitten varmaan selviää. Mulla on 2 leikkaushaavaa toinen kainalossa, kukaan ei ole niitten paranemisaikaa minulle arvioinnut, mutta nyt kun ne ovat hiukka hiilenä ja kainalo kiristää täytyy koittaa ainakin rasvata tarpeeksi, sen luulisi olevan eduksi paranemiselle…
Sirius16:sta: toivottavasti, et koe sädehoitoja enää pahoina, ei niihin niin paljon jo kulutettuja voimiasi tarvita. Ja vielä, pakkohan on olla niin, että hoidot ovat meidän parhaaksi, olisihan se muuten älytöntä tuhlausta. Toivon sinulle ja tietty
myös Myylle jaksamista ja siinä samalla Riiviön lopullista tuhoa! -Miska