Keskustelut Forums Krooninen syöpä Kaunista Kevättä Vastaa viestiketjuun: Kaunista Kevättä

#49914
Juse
Osallistuja

Moikka,ensiksi kiitos Miskalle mukava kuulla jos minun höpinät saavat edes jonkun hyvälle tuulelle ja tottahan se on niin kuin Kangasalan ukko totesi ei nämä murehtimalla lopu.Itse opin silloin kun jäin eläkkeelle ja olin suunnitellut kaikenlaista että turha on mennä liikaa suunnittelemaan.Ja ei se väsymys ole ihmekkään on nämä hoidot sen laatuisia että kyllä ne jokaista niitä läpikäyvää ja ne kokenutta vie oman toipumisaikansa.Minäkin olen päässyt kuntoilemaan ja 2-3 kertaa viikossa tietyt lihasryhmät käyn läpi viime kesänä ostettu pikkutakki tuntuu hartioista tiukalle ettei vaan tulisi liian gotleettiseksi.Nyt tein puuhommia ja sitten kantelin pökkelöt pinoon n.1m pituisia ja paksuimmat yli 20cm niin tulipa alavatsan lihakset kipiäksi mutta äkkiä nuo toipui tuosta.Ranteethan mulla on osaluudutettu joten nekin hieman tuo omaa rajoitusta esim kuntoiluun penkkipunnerrusta ei tangolla pysty tekemään.Kevät kulkee kompuroiden mutta eiköhän se siitä iloksi muutu, voimia teille hoitoja jne. läpikäyville kirjuutellaan ja eihän se haittaa jos muustakin kirjoittaa kuin sairaudesta.

Kevät terveisin Juse