Keskustelut Forums Krooninen syöpä Kaunista Kevättä Vastaa viestiketjuun: Kaunista Kevättä

#51074
Myy79
Osallistuja

Hei kangasalan ukko ja muutkin 🙂

Ajattelin tässä vähän päivittää hoitojen jälkeisiä kuulumisia. Mulla on kulunut nyt 1 kk viimeisestä sytostaattihoito tiputuksesta ja olo on ihan ok. Kuntokin on alkanut pikku hiljaa palautua ( toki ei lähellekkään normaalia) ja eilen kävin pienellä lenkilläkin (hölkkä). Punttisalillakin olen myös käynyt vähän jotain pientä tekemässä ja sekin tuntui hyvältä. Paikat ovat kankeat, se täytyy myöntää. Muuten päivät ovat kuluneet ihan auringosta ja tavallisesta arjesta nauttiessa ja lepäillessä. Olen myös pikku hiljaa hakenut töitäkin. Halu normaaliin arkeen kova, mutta pikku hiljaa on hyvä edetä. Tähän asti uusiutumisajatus on käynyt välillä vain hetken mielessäni, mutta yllättävän vähän olen sitä pohtinut. Kai sitä pohti jo niin paljon hoitojen aikana, että ei enää tarvitse. Tunnetasolla en sitten tiedä, miten käy ennen kontrollia, joka on heinäkuun lopulla, mutta olen pyrkinyt ajattelemaan niin, että eläisin tätä hetkeä enkä liikaa murehdi tulevaisuutta. Muuten kauniit päivät menevät hukkaan. Hyvää kevään jatkoa kaikille !