Keskustelut Forums Naisten syövät RINTASYÖPÄ Vastaa viestiketjuun: RINTASYÖPÄ

#52904
sirius16
Osallistuja

Hei vaan! Nyt on hoidot takana. Perjantaina oli viimeinen sädehoito, 25 kertaaa. Itse sädetys ei ollut niin paha, ihokin pysyi suhteellisen hyvänä. Punoitusta, mutta siihen auttoi, auttaa ahkera rasvaaminen. Vähän kirraa, mutta ei se tunnu niin pahalta. On tuo kipukynnys kasvanut kun kohta 40 vuotta menty myös reuman kanssa. Kyllä meinasi olla välissä olo ettei oikein mitään jaksa. Ajattelin sitä jo hoitoväsymykseksi, mutta minulla alkoi hormooni hoito samanaikaisesti sädetyksen kanssa. En tiedä aiheuttiko sädetys vai mikä, kun minulla nousi tavallaan ihottumaa sädetetylle alalle. Haettiin mikä sen aiheutti, jätettiin hormoonit tauolle, ja kas vain, siinä palautu ns. normaali olotila itselle. Ihokin alkoi rauhottuun. Viikon tauotuksen jälkeen vaihdettiin hormoonit toiseen valmisteeseen, toivottavasti ne sopii. Seurataan miten sen kans menee. Kuukauden kuluttua pitäis tulla aika syöpälääkärille, sitten kuulee varmaan jatkosta lisää. Sehän on sanottu että vuoden päästä kontrolli, ja aina vuoden välein kontrolli 5 vuoden ajan.
Hiukset on alkaneet kasvamaan, sellainen kiva sänki jo on. Kyllä se tästä.