Keskustelut Forums Miesten syövät 54v ja psa 3.2 psa-v 0,3 ja psa-suh 9 Vastaa viestiketjuun: 54v ja psa 3.2 psa-v 0,3 ja psa-suh 9

#57424
hemuuli
Osallistuja

Hei lumipallo

Ikävä kuulla, että erektion puuttuminen on aiheuttanut teille niin paljon surua ja tuskaa. Itsellä lähti leikkauksessa lähes kaikki erektiohermot ja minulla asia ei varmaan koskaan korjaannu. Meille ei asia ole ainakaan vielä noussut kovin suureen rooliin johtue ehkä siitä, että meille seksi ei ole mikään valtavan suuri asia elämässä, toki se on ollut tärkeä osa elämää aina.

Jos miehelläsi on hermot pystytty säästämään, niin erektion palautuminen pitäisi olla mahdollista. Tulee mieleen, että voisiko asia olla kiinni henkisestä puolesta. Olette niin kovasti ja pitkään yrittäneet, että paineet miehelläsi ovat varmaan tosi kovat. Voisiko hakea jotain apua henkiseen puoleen. En kyllä tiedä miltä taholta sitä pitäisi hakea, olisiko jostain seksuaaliterapeutista tai muusta vastaavasta apua.

Itse olin aika masentunut sen jälkeen kun pissahommat alkoivat sujua ja kiinnostus seksihommiin lisääntyi ja tuntui, että en kuitenkaan enää vaimolleni riitä. Juttelimme sitten vaimon kanssa asiasta ja olimme lopulta samaa mieltä, että saamme asiat toimimaan vaikka ei varsinaiseen hommaan enää koskaan päästäisikään. Asioista keskustelu on meille ollut hyvin tärkeää. Parempi tietää mitä toinen ajattelee kuin arvailla.

Me emme ole juurikaan keskittyneet erektioon vaan läheisyyteen ja hellyyteen. Sänkyhommissa olemme yrittäneet keksiä ja keksineetkin jotain uutta, jolla vaimo saadaan tyytyväiseksi. Ja kyllä hän on kertonut ihan tyyväinen nykytilanteeseen olevansa.

Tsemppiä teille!