Keskustelut Forums Miesten syövät Hemuulin ERS-tarina Vastaa viestiketjuun: Hemuulin ERS-tarina

#57434
hemuuli
Osallistuja

Laitetaanpa puolivuotiskatsaus tähän. Kontrolli näytti psa:n olevan edelleen alle mitattavan eli kaikki kunnossa. Otettiin myös eturauhasen alueen magneettikuvat ja niissäkin kaikki näytti olevan kunnossa. Olin myös paksusuolen tähystyksessä sen takia jos vaikka vielä joutuu sädehoitoon. Urologi oli sitä mieltä, että se kannatta nyt tutkia, kun minulla on noita vatsavaivoja kuitenkin ollut jonkin verran. No ei sieltä paksusuolestakaan mitää vikaa löytynyt.

Eli siis nyt näyttää ihan hyvältä. Virtsanpidätys alkaa olla lähellä normaalia. Joku tippa voi silloin tällöin vielä tulla, mutta hyvin harvoin normaalioloissa. Mitään suojuksia en ole pariin kolmeen kuukauteen käyttänyt muuten kuin kävelylenkeillä. Siellä voi tippa vielä lirahtaa jos kävelee pitemmän ja kovavauhtisemman lenkin. Pihahommat, remonttihommat yms. hoituvat jo ilman suojaa.

Erektiopuolella ei ole paljoa kerrottavaa. Erektiohermot lähtivät leikkausessa lähes kokonaan, joten ei siellä paljon elämää voi ollakaan. Sänkyhommat vaimon kanssa ovat kuitenkin hoituneet ihan hyvin ilman yhdyntääkin. Voi siellä vällyjen alla muutakin harrastaa ja vaimo ainakin on sanonut olevansa ihan tyytyväinen tilanteeseen.

Olen yrittänyt oppia elämään niin, että ollaan onnellisia ja tyytyväisiä silloin kun asiat ovat ovat hyvin. Murehditaan sitten kun on murheiden aika.

Tsemmppiä vaan kaikille kohtalotovereille!