Keskustelut Forums Naisten syövät Hiukset Vastaa viestiketjuun: Hiukset

#59281
ml
Osallistuja

Hei Myy.
Lopetin hoidot koska ne tuntuivat kovin rankoilta verrattuna hyödyn mahdollisuuteen. Olin todella onnekas koska rintasyöpä ei ollut levinnyt imusolmukkeisiin ja oli tyypiltään ER100% PR90% Her negatiivinen. Gradus tosin oli 2 ja koko 19 mm. Tilastojen mukaan mun tapauksessa on hyvin todennäköistä että paranen ja olisin hyötynyt sytostaateista vain 4%:n todennäköisyydellä. Oli tosi vaikeaa tehdä päätöstä hoitojen aloituksesta ja lopetin ne siksi, että enää ei tarvitse pyöritellä noita lukuja päässä, koska takaisinpäin ei voi mennä. Tietenkin voin miettiä ratkaisun järkevyyttä koko loppuelämän vaikkei sen vatvomisesta mitään hyötyä olekaan. Ajattelin, että pääsen paremmin kiinni elämään siihen kohtaan mihin jäin.
Hiusten lähteminen ei ole ollut tässä pahinta, mutta tuntuu siltä että olin paljon paremmassa kunnossa ennen kuin hiukset harvenivat melkein kaljuksi. Kesti hetken totutella tähän enkä ole ihan vieläkään tottunut uudistuneeseen ulkonäkööni. Luulin että olisi ollut pienempi juttu.