Keskustelut Forums Miesten syövät 54v ja psa 3.2 psa-v 0,3 ja psa-suh 9 Vastaa viestiketjuun: 54v ja psa 3.2 psa-v 0,3 ja psa-suh 9

#60861
aappo
Osallistuja

Moi taas lukijat.
Minulta jäi päivittämättä tilanteeni jälkitarkastuksen jälkeen.
Patologin tutkimuksesta paljastui,että tauti ei ollut levinnyt imusolmukkeisiin,jotka myös poistettiin leikkauksessa.
Eli ne olivat puhtaat.
Saamassani urologin kirjeessä luki,että tauti vaikuttaa olevan nyt poissa.
Ja se urologi,joka oli sielä jälkitarkastuksessa ei osannut kyllä kertoa tilanteesta mitään,että onko terve vai mikä on.
Enkä oikein osannut kysyä muusta kuin erektiosta,joka ei toimi ilman piikitystä.
Sain hänen kyllä kirjoittamaan minulle reseptin vuodeksi niitä Muse-puikkoja,joita kokeilinkin pari kertaa huonolla menestyksellä.
Eli ei toiminut minulla.
Se caverject dual-piikki on kyllä liiankin toimiva,sillä mulla on käytössä se tuhdimpi 20 mikron piikki,jossa pienin määrä on 5 mikroa.
Kelakorvattavuuden takia sain tuon isomman piikin,kun sitä pyysin.
Nyt olen kokeillut poistaa ruutasta 10 tippaa,ennenkuin laitan sen penikseen.Nimittäin olen testannut,että juurikin 5 mikroa vastaa 30 tippaa.Vielä erektio kestää liian kauan eli 3 tuntia,vaikka jumppaisi,saunoisi tai venyttelisi kuinka.
Menee aikaa touhuun vähän liikaa ja ei voi alkaa touhuta liian myöhään illalla nukkumaanmenon vuoksi.
Muuteenhan peli on aivan mahtava käyttää,kun ei veltostu ollenkaan,vaikka saisi orgasminkin.
Tuommosen tunnin saa kyllä meneen touhussa,mutta sit alkaa into laantuun.Eli pari tuntia sitten jääpussin kanssa venytellessä.
Mä taidan olla herkkä sille aineelle,tai mistä sitten johtuu,kun ei haihdu pienemmässä ajassa.
Muuten yleiskunto on aika hyvä ja harrastan liikuntaa minkä töiltäni ehdin.
Sen jälkitarkastuksen jälkeen soitin taas poliklinikalle ja kysyin sitten koska seuraava kontrolli on ja täti kertoi sieltä tulevan kutsun kyllä mulle.
Näillä mennään.
Tsemppiä kaikille.