Keskustelut Forums Miesten syövät ERS kokemukset matkan varrelta Vastaa viestiketjuun: ERS kokemukset matkan varrelta

#61641
Eegon1950
Osallistuja

Nyt on tehty ns. tehojumppaa reilu kuukausi ilman mainittavia tuloksia. Eilen oli käynti OYS:ssä ja sielä tehtiin virtsarakon tähystys ja sielä puolen näytti kaikki olevan ok. Paitsi että pettymys kun urologi pyysi tekemään niitä jumppaliikkeitä siinä pöydällä pötköttäessä totesi ettei ole oikeat lihakset käytössä. En tiedä olenko niin helvetin kovapäinen vai mikä tässä sylttää etten tuota saa kallooni miten se oikeasti tapahtuu.Oli muuten nais urologi ,kokemus sekin eikä paha ollenkaan.No sitten päätettiin että kun tilanne on mikä on niin varattiin korjausleikkausaika 3 kk päähän. Eli virtsarakon alle asennetaan sellainen tukinauha jolla pitäisi karkailu asettua. Tympiä tuo on taas lähtiä revittäväksi mutta kyllä sen vielä kestää jos sillä pääsee irti tästä kusisavotasta.
Toinen kokemus jolla rikastutin itseäni oli tämä pistoshoito erektiopuolen ongelmiin. Olen karsastanut koko ajatusta mutta nyt kun kerran oli käynti tuola ja lekuri ehdotti kokeilua niin sain kerättyä rohkeutta ja tehtiin ns, kokeilu/opettelu pistos. Tulos oli ihan positiivinen pikkuveli nosti ihan terhakkaasti päätänsä. Itse pistos ei ollut niin paha mitä olin aikasemmista kirjoituksista lukenu. Ei sen kummempi ku sääsken pisto.Onhan siinä omat valmistelut ettei niihin hommiin voi enää kovin sponttaanisti alkaa mutta tyhjää parempi näinki. Terapeutti selittikin että tämä uusi aine on paljon mielyttävämpi käyttää kun vanhemmat. Että jotka vielä empivät tätä hoitomuotoa niin ennekkoluulot pois ja piikkiä kylkeen.
Eipä tässä nyt muuta ku aletaan joulun viettoon ja palataan asiaan kun uutta ilmenee,

Hyvät Joulut kaikille siitä huolimatta että meitä itse kutakin välillä vastustaaki nämä touhut.