Keskustelut Forums Miesten syövät Levinnyt ers Vastaa viestiketjuun: Levinnyt ers

#32421
Aura
Osallistuja

Hei Merja60!

Kiitos vastauksestasi!
Olen tehnyt oikein perusvirheen: olen googlaillut niin, että silmät sumenee. Tulee epäuskon hetkiä tiedon myötä, mutta luonteeltani olen sellainen, että tieto on välttämättömyys.

Mieheni levinnyttä syöpää alettiin hoitaa Enanton-pistoksin. Hän sai myös kuukauden biklutamidi-tabletit. Docetakseli on suunnitteilla. Sitten menimme Docrates-sairaalaan Joensuun vastaanotolle ja hänen mielestään hoitoa pitää tehostaa ottamalla biklutamidi uudestaan käyttöön ja aloittamalla Xgeva-luustolääke. Myöhemmän vaiheen hoidoksi hän suosittelee sädehoitoa.

Nyt sitten pitää ehdottaa näitä täällä kotipuolessa. Urologin mielestä biklutamidilla ja Xgevalla ei ole merkitystä ts. niistä ei ole vastaavaa hyötyä. Siitä huolimatta aion puhua näiden lääkkeiden puolesta.

Rankkaa tämä on. Voi puhua täydellisestä tyrmäyksestä. Elämä on muuttunut ihan kokonaan. Tärkeintä olisi saada herra potilas uskomaan, että hoitoja riittää ja elämää myös.
Aura