Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#41041
hogan-67
Osallistuja

No niin leikkauspäätös keuhkosta tuli, hyvä niin. Ajankohdasta ei ole tietoa, nyt on pakko sanoa että tälläkertaa minua on informoitu sairaalan puolesta huonosti. Postissa tuli kirje leikkauspäätöksestä ja kerrotiin että jononhoitaja soittaa lähipäivinä.. kahteen viikkoon ei soittoa kuulunut joten itselle luuri käteen. No puhelimeen vastannut henkilö ei ollut nimetty jononhoitaja ja sen oloinen kun olisi housut kintuissa yllätetty 🙂 itsellä oli paljon kysyttävää kun edes tt-kuvauksien tuloksia en tiennyt. Puhelimeen vastannut henkilö muistaa varmasti puhelun pitkään, oli ihan paineessa kuitenkin ystävällisesti selvitti paljon asioita kun ei tiennyt minun asioista ennalta käsin mitään. Leikkaus tehdään tähystämällä meilahdessa todennäköisesti Juhannuksen kieppeillä, onko täällä jollekkin tehty etäpesäke leikkaus keuhkoon tähystämällä? itse odotan tämän leikkauksen olevan suunnilleen samantapainen kuin viime kesänä tehty maksan etäpesäke leikkaus. Odotan että leikkauksen jälkeen tulee vielä sytostaatit tiputettavaksi ja kapecitabinit syötäväksi. Tässä tämän hetken tilanne, lapsille kerron kunhan ajankohta varmistuu, tämä tapahtuu noin viikkoa ennen leikkausta.