Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#42704
hogan-67
Osallistuja

On uinahtanut… 🙂 ominpäin itsensä kanssa keskustelu onnistuu hyvin ilman nettiäkin 🙂 mulla menee ihan ok, sytostaatteja tabletteina. Eka jakso taukoviikolla ja seitsämän kolmen viikon jaksoa edessä, tää on ihan eri elämää ainakin toistaiseksi ilman tiputusta. Toisaalta helpoimmat jaksot vuosi sitten oli myös ensimmäiset ja loppua kohti tuli vaikeammiksi ainakin minulla. Mä ihmettelen myös miksei ihmiset kirjoita edes anonyymisti nimimerkin kanssa, itselle ainakin puhuminen on auttanut paljon ja menee toisinaan jopa viikkoja että en edes koko syöpää ajattele ollenkaan. Minulla on etäpesäkkeinen paksusuolen syöpä, löydettäessä oli etäpesäkkeet maksassa ja keuhkossa, onneksi uusia etäpesäkkeitä ei ole löytynyt. Keuhkon etäpesäke välillä katosi sytoilla, kun lopetettiin sytot palasi seuraavassa kontrollikuvassa, se oli aika kova isku kun ’just kaikki näytti jo hyvälle’ fiilis tulee. Mua on siis leikattu kolme kertaa ensin laskevapuoli paksusuolesta eli noin puolet pois, maksasta pala pois ja viimeisenä Juhannuksena keuhkon kasvain tähystettiin. Tervetuloa porukkaan ja toivon että muitakin kirjoittajia löytyy.. mä en suostu uskomaan että kaikki on kuolleita 😉