Keskustelut Forums Yleistä syövästä ei oikeen jaksa Vastaa viestiketjuun: ei oikeen jaksa

#42714
hogan-67
Osallistuja

Päivä kerrallaan olen itse edennyt, olen ollut töistä pois jo puolitoista vuotta paksusuolen syövän vuoksi. Muistan hyvin päivän kun mun maailma romahti, taloudellinen puoli on osa ongelmaa, olin eronnut aiemmin talon olisin ehkä lunastanut.. no siitä ei tietenkään sairastumisen jälkeen voinut edes haaveilla. Nyt samainen talon myynti on päätymässä oikeuteen kun ostajat tekevät kaiken maailman tutkimuksia ihan omin päin.. Mulla työnantaja on suhtautunut ihan hyvin tämä sairaus ei ole mitenkään omista valinnoista johtuvaa, eikä sitä kukaan voi sanoa koska se iskee ja keneen. Muista että perheesi tarvitsee sinua paljon enemmän kuin rahaa, itselleni raha ei enää merkitse juuri mitään. Olen ihan onnellinen köyhänä ja sairaana, tiedän että minulla on ympärillä ihmisiä jotka rakastavat minua just tälläisenä, niin varmasti myös sinulla. Tunne että kaikki kaatuu päälle sairauden myötä on inhottava, asia kerrallaan kun niitä selvittelee niin siitä ne ratkeavat kun vain halua löytyy. Toivottavasti saat elämän halusi ja uskot että kaikki vielä kääntyy parhain päin, ainakin minä sitä toivon.