Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#43214
Leiluska
Osallistuja

Kiitos Miisu ja Minttu-Marjaana.:-) Tuntu oikeesti hyvälle lukea teitä….Miisu oli se hyvä et sai uuden lattian,mukavampi tulla aamulla kyökkiin vetää kourallinen nappuloita jotka tosin nyt sisältää paljon myös vitamiinejä ja juoda rauhassa aamukahvit koiruuden kanssa……MinttuMarjaana,sinun juttusi oli aivan kuin minun suustani……~(@^_^@)~ Eilen yritin sitä latinaa taas lukee,niin tuli vaan paha olo..mut kaulasta imusolmukkeista ottivat viikko sitten koepalat,jos ne vaan riittää selvittämään annetaanko mulle sytöstaattia,niintieto pitäis tulla tällä viikolla.mut se just kun mitään ei nyt tiedä,muutkuin että parannuskeinoo ei oo,nin tuntuu täs kakkein pahimalle,ja siksi juuri tää samassa veneessä olevien jutut ja kertomukset olis parhaat……vaik ne olis kuin kamaliikin……………………tähän kevennykseksi yksi juttu eiliselta mikä naurattaa mua vieläkin…meidän apteekissaon yksi aivan ihku työntekijä kenelle asioidessani haluan,kun meist on tullu sellasii niin sanottuja kavereita siel.Tanja laitteli mun papereita siinä ja mun ympärillä pyöri kärpänen,sanoin ihan sen kummemmin taas ajatelematta mitä sanon…,että mun prrässäkö toi raatokärpänen tänne tuli…ja samas purskahdin nauruun ja niin tää myyjäkin……Et mustahuumorikin kuuluu mun elämään……………….olosuhteisiin nähden kaikkee hyvää kaikille…