Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#43584
kesanto
Osallistuja

Heippa kaikille,olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelupalstaa,ja päätin viimein uskaltautua mukaan.Minulta leikattiin viimevuoden marraskuussa paksunsuolensyöpä,oli pirulainen levinnyt imusolmukkeisiin,leikkaus tähystyksellä, meni tosi kivuttomasti,mut kun joulukuussa alkoivat sytöt ei ollut enään yhtä kivutonta,viidennen tiputuskerran jälkeen jalat lähti alta,en moneen tuntiin pystynyt kävelemään,sen jälkeen eivät enään tippoja antaneet jatkettiin tapleteilla Juhannukseen asti.Heinäkuussa oli verikokeet ja viipalekuva lääkäri sanoi et ei mitään syöpään viittaavaa,otin itse kuitenkin yhteyttä lääkärille ja halusin tietää miten kauvan jalat oireilee,samalla otettiin verikokeita ,syöpäarvot lievästi koholla joulukuulle määrätty uudet kuvat ja verikokeet alkoi taas jännitys viikot.Mitenkä teillä noi arvot on heitelleet ja miten voi näin nopeesti tulla muutos ,eli vajaa kolme kuukautta aaikaa ,voihan ja toivottavasti jokin yksittäinen piikki. Hogan miten sinun jalat ja kädet oireilee ,mulla kädet jo vähän paremmat jalat aika huonot lääkkeiden lopetuksesta yli neljä kuukautta,lääkäri sanoi et vuosi siihen menee.