Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#45544
Erna
Osallistuja

Hei taas.

Welho, pieni varoitus sulle noiden myrkkyjen sivuoireista. Ne on ainakin minulla pahentuneet ja pitkittyneet hoito hoidolta. Minulla alkoi tänään 6. myrkkysykli ja tänään jo olivat varpaatkin sisätiloissa aivan pistelevät nakit kaksista sukista huolimatta.. Huoh. Ei auta ku kestää vaan. Sillä vaan kerron, ettet säikähdä niitä sitten kun oikein näyttävät karvansa. Voi olla ja onkin niin, että me nuoremmat ja peruskunnoltamme paremmat kestämme paremmin tämän oksaliplatiini/kabesitabiini myrkytyksen. Itse olen vm -70, että nainen parhaassa iässä:).

Hogan, mitä sinulle kuuluu? Jotenkin tarinasi upposi suoraan sydämeeni kaikessa dramaattisuudessaan. Itsekin olen huomannut muutama läheiseni, saati sitten ns. ihan hyvän kamunkin kaikonneen… Jotenkaan eivät kestä sairauttani. Yksi läheiseni ei pysty sanomaan suoraan sanaa syöpä, jota itse kyllä avoimesti viljelen, eikä pysty soittamaan kuin pienessä siiderissään. Toinen taas on… Pitkästä historiastamme huolimatta hylännyt minut. Ei näemmä kestä sairauttani ja pelkää sitä. Mutta silti mä vaan porskutan ja edelleen suunnittelen tulevaisuuttani niin syövän kanssa kuin ilman sitä. Katsotaan kuinka käy.

Undine, ota tosiaan yhteyttä avannehoitajaan. Sidoksissa on eroja, uskon että löytyy malli joka pysyy falskaamatta sinunkin avanteellasi.

Toivon kaikille meille valoisampaa ja ennen kaikkea terveempää tulevaisuutta. Erna