Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#46054
kesanto
Osallistuja

Heippa,aikaa on mennyt viimekerrasta,nyt ajattelin laittaa ajatuksia tänne,minulla leikattiin suolistossa syöpäkasvain marraskuussa 2015 leikkaus meni hyvin,ja hoidot alotettiin joulukuussa,maaliskuussa2016 jalkaoireet meni niin pahaksi et tiputukset lopetettiin 5 kerran jälkeen 3 kertaa olisi vielä ollut loppu mentiin pelkillä tapleteilla kesäkuussa loppuivat.Jalkakivut edelleen aika sietämättömät kesäkuussa tt kuvat puhtaat ja syöpälääkäri totesi et ei mitään syöpään viittaavaa 5 vuoden kirurgin seuranta nyt tammikuussa2017 kävin kirurkinaika juttusilla merkkarit oli koholla ,mut lääkärin mielestä kaikki hyvin ei tartte olla huolissaan?onneksi olin itse yhteydessä syöpälääkäri in noiden jalkojen takia,kun ei meinaa parantua hänen mielestä asiaa pitää tutkia noiden veriarvoa en takia,vaikka hän ei tuntunut kovin huolissaan olevan saan lähetteen tt pet kuvaan siinä näkyy pienetkin muutokset ,ajattelin tässä vaan tota kirurgin suhtautumista joka sanoi vaan nähdään puolenvuoden päästä. Ollakko vai Eiköolla