Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#46574
Juse
Osallistuja

Moikka Salamatkustaja.Lienet varmaan lukenut minunkin kertomuksen tuolta aiemmalta osalta joten en sitä enää kertaa,mulla oli tässä lievää ummetusta ja verijuotteita ulosteessa jonka johdosta aikaistettiin kontrollikolonoskopiaa puolella vuodella limaa ei ole ollut.Suoli oli kunnossa ja suolenliitoskohta hyvin parantunut eikä pölyyppejä ollut ja ylilääkäri joka tähystyksen teki sanoi että kun suolta on lyhennetty (mulla 20-25cm) on tähystys helpompi.CEA arvo kohillaan 2.3 ja hemppari mutta ei tässä kannata rintaansa röyhistellä koeajalla ollaan vasta 2 vuotta liki mennyt jotka on kriittisimmät.Mullahan tuo veri nyt johtui pukamista jotka pienet ja tuntuvat vain jos uloste kovaa mutta olen saanut sen pysymään löysempänä.Suolen temppuilu on varmaan normaalia oli myös mulla kun suolta pätkitään ja hermotuksen muuttuu ym;ta.Alussa mullakin konstaili ja sai hermostumaan mutta ajan myötä tasoittuu näin ainakin mulla käynyt ja varmaan on yksilö kohtainen.Kyllä niistä kannattaa mainita jos on jotain erityistä ja meitä syöpäläisiä kuuntelevat kyllä tarkkaan ja pitävät huolen.Kerrohan sitten miten asiat etenee ja toivon että sulla ei ole mitään vakavaa ja ettei ole uusiutunut.

Juse