Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#46684
Salamatkustaja
Osallistuja

Hei!
En jaksanut odotella maaliskuuhun ja käväisin tänään päivystyksessä. Minut leikattiin lomallani yllättäin Suomessa, mutta asun Madridissa, eli kaikki kertomukseni ovat espanjalaisesta julkisen puolen terveydenhuollosta.
Hoito on täällä ensiluokkaista. Tänä aamuna kävelin siis päivystykseen sisään klo 10:00 ja 10:30 olin ollut kahden lääkärin puheilla ja ’ronkittavana’ ja minulta oli otettu sekä verikoe että röntgen. Mitään ei löytynyt, mutta kolonoskopiani aikaistettiin ensi tiistaiksi ja pääsen saman tien tulosten kanssa saman lääkärin puheille. Hyvä! Vaikka viikonloppu meneekin paastoten ja tyttäreni 18-vuotislounaalla ravintolassa taidan vain katsella syömistä sivusta.
En ole kovin huolestunut, eikä lääkärikään puhunut syövästä, mutta hänen mukaansa mikä tahansa verenvuoto onkin, sen syy pitää selvittää. Niinpä.
Hyvää viikonloppua!
P.S. Kuivatutu luumut ovat ehdottomia, mutta itse asiassa minulla ei ole varsinaisesti ummetusta. Katsotaan nyt, mitä suoleni meinaa.