Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vertaistuesta Vastaa viestiketjuun: Vertaistuesta

#47214
kesanto
Osallistuja

Heippa Myy 79 minun on ja ollut vaikea puhua sairastumisestani, läheisille kerroin kun lääkäri sanoi et pitää kertoa,asiasta puhuminen on edelleen vaikeaa vaikka syövän toteamisesta on jo kohta puolitoista vuotta.Vertaistukea olen hakenut lähinnä netin kautta olen löytänytkin muutaman tosi hyvän keskustelukumppanin.Sain keskusteluapua psykiatrisen sairaanhoidon kautta,mut meillä ei kemiat oikein toiminut,eka kerralla tämä henkilö kertoi et on lähipiiristä ,kokemusta syövästä,juuri nuori äiti oli kuollut rintasyöpään,no sehän piristi in kummasti.Jotkut sukulaisetkin kertoivat tapauksista jossa joku tutun tuttu olimenehtynyt .Minulla on onneksi ihan lähipiirissä muutama ihminen joka on sairastunut ja parantunut.Itsellä tota toipumista on vaikuttaneet noi pahat ääreishermosto vauriot,liikkuminen on vaikeaa,muutenkin tullut vähän takapakkia,mut näistä selvitään,mukavaa alkanutta viikkoa kaikille kanssakulkijoille t. Kesanto