Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#47434
kesanto
Osallistuja

Heippa taas,te kaikki Kohtalotoveri. Kävin tänään syöpälääkärin juttusilla ja sain tietää leikkausajan se on ensiviikon torstaina helpottaa ja pelottaa en tiedä kumpaa enemmän.Kysyin lääkäriltä mitä seuraavaksi?ensin se sanoi et ei mennä asioiden edelle,kun ei vielä tiedetä missä mennään,on kuitenkin vahva epäily uusiutumisesta.En lopettanut kyselyä niin lääkäri sanoi et ilmeisesti tulee 4 syto kertaa ja tällä kertaa lähtee hiukset.Kun kysyin ennustettani lääkäri kysyi onko sinulle joku sellaisen joskus antanut vastasin et edellisen leikkauksen jälkeen leikkaavan lääkäri sanoi et on hyvät mahdollisuudet parantua kokonaan.Lääkäri oli tovin hiljaa ja vastasi jos on 10 samassa tilanteessa olevaa potilasta niistä 6 paranee ilman liitännäishoitoja ja jäljellä olevista 4 kahdella uusii ja minä olen nyt toinen niistä kahdesta jolla ilmeisesti uusi,vielä lääkäri sanoi et ennusteita kokonaan paranemisesta ei voi kukaan antaa.olen kuitenkin toiveikkaana mieliä kun pääsen leikkaukseen onhan sekin jotain