Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#49164
Hanne17
Osallistuja

Hei Kesanto ja muut !
Ristiriitaisia uutisia sinulle Kesanto. Tarvitset voimia jaksaa taas. Ajattelen sinua lämmöllä ja toivon hoitojen menevän hyvin. Ja että niiden jälkeen saat jättää nämä asiat vähitellen taaksesi.
Itse sain syöpäklinikalla nyt hyviä uutisia. Lääkäri siellä piti uusiutumisriskiäkin pienenä. Mutta riskit lasketaan tilastotasolla, omalla kohdallaan kaikki me joudumme hyväksymään sen, ettei kukaan voi sanoa mitään täysin varmaa. Mutta ajattelen, että lähden siitä ajatuksesta, että pääsen pian potilaasta toipilaaksi, enkä halua silloin elää koko ajan sairauden varjossa. Totta kai varmaan aina välillä on vaikea pitää pelkoja loitolla, mutta olen toiveikas.

Viimeinen rasti eli avanteen sulku lähestyy kovaa vauhtia. Tapasin eilen anestesialääkärin, ensi torstaina on leikkaus. Olin ajatellut, että tulee taas suuri tyhjennys, kuten ennen kolonoskopiaa. Mutta onneksi vain peräruiske, ja neuvo syödä keveästi. Puhui siihen sävyyn että leikkaus alkoi tuntua pienemmältä peikolta. Odotan sitä nyt luottavaisin mielin.

Lämpimiä terveisiä kaikille !