Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vertaistuesta Vastaa viestiketjuun: Vertaistuesta

#49954
kesanto
Osallistuja

Heippa Myy 79 tosi rankat hoidot sinulla ja tuo kortisooni määrä on valtava,olen ajatellut että jos olisin saanut sillon eka kerta kortisoonia minun jalkaoireet ei olis välttämättä näin pahat.Olen nyt huomannut et kahdenviikon tapletti jaksolla kun otan aamulla kortisoonitapletin se estää noita kipuja tulemasta niin kovaksi,tää mun juttu on sellainen kaksijakoinen jos ekallakerralla jalat ei olis kipeytyneet näin paljon olisin edelleen onnellisen tietämätön uusineesta kasvista, kun kirurki sanoi vain et niistä merkkiarvoista ei tartte olla huolissaan.Onneksi otin yhteyttä minua hoitaneeseen yksikköön noiden jalkojen takia siellä seurattiin merkkareita ja nyt iso uusi leikkaus takana poistettiin se saastunut imusolmuke joka ilmeisesti nosti niitä merkkareita samalla poistettiin munasarjat ja otettiin koepaloja eripuolilta, patolookin lausunnosta ilmeni et kaikki löydökset puhtaita.Kuitenkin lääkärit oli sitä mieltä et 6 kertaa tiputetaan suoneen ja välillä popsitaam tabuja. Ekalla kerralla tiputuskerran kesti kolme tu tai nyt vaan tunnin ekalla kerralla säästyi hiukset nyt ne kuulemma lähtee,en minä niitä hiuksia sure harmittaakun kun viimekesänä meni sairastellessa ja tämäkin

näyttää menevän samalla lailla ,mut näitä kesään on joka vuosi ja minulla tällähetkellä ennuste hyvä takuutahan ne ei anna mut parhaansa tekevät,jotta tästä pysyvästi pääsis eroon.Nyt yksi hoitojakso muutamaa tapupäivää vajaa,ensiviikolla väliviikko sit toinen tiputus nyt mennään näillä eteenpäin,nautitaan lämmöstä huomenna kylmenee ollaan kuulolla t. Kesanto