Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#50514
Juse
Osallistuja

Morjesta kaikille,varasto ja autotalli piharakennuksessa siivottu ja eipä tuolta kauhiasti roinaa lähteny lauantaina sitten vietävä jätekukolle.Muuten ollut vähän pöhinää auton kanssa, vielä ilmeisesti jarrutehostajan putki tihkuu no huomenna selviää.Päivä on pilvinen ja vettä äsken vähän ripsui lumet pihastakin kadonneet paitsi takapihalta ikkunan alta joka pääosin on varjoinen puoli.Onhan meillä käytössä minun Ammattikoulussa -60 luvulla tekemä kuusenjalka sekä takan hiilikeppi kolmesakarainen joten kyllä voi sanoa että Suomalainen työ on priimaa.Hiljaistahan täällä edelleen on kaikki ei halua jutella niitä näitä mutta se johtuu ymmärrettävästi elämän tilanteesta,viime elokuussa hommattiin norjalainen metsäkissa nyt 1v ikäinen minun kaverina nukkuu.Hupaisa kissa mitään hätää ei ole jos istun sohvalla mutta annas kun olen tietokoneella niin silloin on naukumassa leikkimään,hyvää iltapäivän jatkoa kaikille.
Juse