Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#50534
Myy79
Osallistuja

Heipat kaikille!

Pakko on kommentoida, kun Juse puhui kissastaan. Mulla toi koira on myös vähän kuin hyvä ystävä. Jotenkin tuntuu, että se ymmärtää/ vaistoaa tosi hyvin mun mielialat. Sillä on selvästi myös hyvät ja huonot päivät. Mulla tää koira on aika uus tuttavuus. Tällaisia havaintoja oon siitä tehnyt. Mun elämään kuuluu nyt oikeastaan ihan lepoa ja työn hakua. Aikamoinen hakuprosessi on ,kun haet kunnalle töihin. Hakemusta pitää täyttää monia sivuja ja sitten vielä erikseen kirjoittaa hakemus+ cv. Joskus ärsyttää, miten vaikeaksi työnhaku on tehty. Jos haet saman kunnan useampaan paikkaan, vaikka olisi saman alan, niin silti jokaiseen paikkaan aina tuo sama rumba. Vähän tässä oon miettinyt, että hakisiko vielä jossain vaiheessa opiskelemaan jotain 🙂 No saa nähdä, päivä kerrallaan. Kyllä toi kevään tulo vaan vaikuttaa positiivisesti mielialoihin. Luonto puhkeaa kukkaansa, vaikka eipä silti, kyllä talvikin on kaunis ja syksy. Hyvää viikonjatkoa kaikille!