Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#50544
Miska
Osallistuja

Moips kaikille. Hyvä on Juse, ettet kaikkea sitten heittäytkään ja et kai sentään meinanutkaan kuusenjalkaa ja hiilikeppiä! Eikö ne saaneet sinun autosta eliminoitua noita asioita siellä merkkihuollossa? Minulla on sellainen ”merkkihuoltaja”, jolta ei kyllä jää mikään huomiotta. Olen kiitollinen – pois autohuolet.
Kyllä tämä on hyvä osio saattaa tosiaan olla, että osalla on (ja tietenkin) hiukka muunlaista ajateltavaa, kuin autot, kissat ja koirat… Kissa muuten onkin jännä tapaus, useimmiten itsenäinen kun mikäkin, mutta juuri tuollainenkin sopii kuvaan, että kyöhnää siinä ja jos menet koeelle tai puhelimeen alkaa protestikausi. On ollut kissakin.
Enemmän olen kyllä koiraihminen, eli etupäässä ja henkeen ja vereenkin. Muun muassa siksi Myylle: tottakai se on hyvä ystävä, eikä vaan vähän. Ja koiran vaisto on ylenpalttinen. Varmasti vaistoaa sinun mielialat ja osaa tarpeen tullen olla niistä huolissaankin. Hyviä havaintoja olet Myy kuitenkin tehnyt uustuttavuudesta ja mitä pidemmälle teidän keskinäinen yhteiselo etenee, sitä paremmin ymmärrätte toisianne, lopulta pelkästä katseesta. Vielä Myylle: kova on tuo työnhakuprosessi, aika-ajoinen ärsytys ei yhtään ihmetytä. Itsestäni vielä sen verran, että grillauspinta alkaa pikkuhiljaa helpottaa, ”eikun menoks”.
Kaikille mahdolllisuuksien mukaan oikein hyvää kevään/kesän alkua, kyllä se nyt tulee, jess! -Miska