Keskustelut Forums Yleistä syövästä ei oikeen jaksa Vastaa viestiketjuun: ei oikeen jaksa

#50804
kesanto
Osallistuja

Hei eve6 mulla menossa niin sanotusti toinen kierros, ensin sain tippoja 8 kertaa jotka sit lopetettiin 5 kerran jälkeen tabuja söin 8 kahdenviikon satsin tiputus väli oli 3 viikkoa ja kesti kerralla kolme tuntia,nyt toisen leikkauksen jälkeen määrättiin hoitokertoja6 ja tiputus kestää tunnin ,tämä tiputus tuntuu paljon helpommalta saan jonkun piikin aina ennen tiputusta, ekalla kerralla paino tippui yli 20 kg nyt olen pärjännyt siinä suhteessa paremmin,noiden pahoinvointiin kanssa pitää olla tarkka heti kun on vähänkään etova tunne kannattaa ottaa se esto lääke samoin ripuli hrti vaan lääkettä ei kannata jäädä kuuntelemaan Älä suotta pelkää noi oireet on yksilöllisiä voihan olla et sinä pääset vähemmällä ,kannattaa pitää huolta suoliston kunnosta minä olen suosinut noita gefilus tuotteita ainakin vielä olen selvinnytilman oksentelua ja ripulia minulle lääkäri sanoi et älä lue niitä haittavaikutus luetteloisa ,ole reippaalla mielellä, onhan se niin että niitä pillereitä kun otetaan se kaksi viikkoa kaksi kertaa päivässä ni kyllä se toipuminen ottaa aikansa siinä on välissä vaan viikko