Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#50974
Erna
Osallistuja

Hei kaikki.
Niin, minun neuropatiat ovat siis sormissa ja jalkapohjissa. Ollaan lääkärin kanssa vatkattu lääkitystä pikkuhiljaa, nyt kipulääkkeinä Neurontin 600 mg aamulla, päivällä ja illalla, yöksi vielä päälle Triptyl 25 mg… No nukun kohtuullisesti ja kävelen vähän… Kivut eivät siis ole vielä aivan hallinnassa, täytyy varmaan vielä lääkitystä lisätä. Palasin töihin huhtikuussa, olen sillä osasairauspäivälisällä ja teen 60% työaikaa nyt syyskuun alkuun, lähinnä yövuoroina (olen sairaanhoitaja) joissa voi vähän kävelyjä säännöstellä… Syöpä muistuttaa olemassaolostaan päivittäin, ei sitä niin vaan unohda. Asian tiimoilta olen tässä pohtinut, että pitäisikö kouluttautua saattohoitajaksi, jotenkin luulen, että minulla olisi annettavaa saattohoitopotilaille. No se, että onko syöpäni tosiaan kuolettunut, selviää ajan saatossa, että ei auta kuin toivoa parasta.

Sinulle Kanaemo toivon vain parasta. Toivon, että leikkauksesi onnistui ja että kaikki menee hyvin. Leikannut kirurgi kertoi ainakin minulle heti seuraavana päivänä, että hänen mielestään imusolmukkeissa näkyi olevan syöpää ja siitä sitten jo päättelin, että kyllähän ne sytostaatit tulee. Mietin tässä, että voisin sinulle antaa puh.numeroni, jos haluat kysellä kaikesta asiaan liittyvästä… Minulla kun kaikki vielä tuoreessa muistissa.

Muuten kaikille mukavaa alkukesää, pidetään lippu korkealla ja häntä pystyssä 🙂