Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#51244
Hanne17
Osallistuja

Hei kaikki,

minullakin neuropatia voimistui oikeastaan vasta hoitojen (myös tablettien) päättymisen jälkeen. Oli neuropatiaa kyllä jo tiputusten aikaan, hyvin lievää, mutta kun jatkui taukoviikolle, pudotti varovainen lääkäri vähän viidennen kerran annosta ja kuudes jätettiin antamatta ja mentiin tabuilla loppuun. Sanoivat vakuuttavasti että viiden kerran teho on oikein hyvä ja riittävä.
Vaikka pidän oireita epämiellyttävinä, ei minulla ole onneksi kipuja. Kävelemäänkin pystyn sen verran kun on voimiakin. Varpaat kuin halvaantuneet, mutta oikeasti ne kyllä toimii. Nilkat on aika jäykät. Aamulla kövely on töpöttelyä. Hieronta tuntuis auttavan, hieroja kehotti itsekin hieromaan. Arveli, että parempi verenkierto voisi helpottaa oireita, mene ja tiedä.
Mutta sormista on minulla alkanut helpottaa, ja tuntoaisti melkein palannut.
Kanaemon tilanne koskettaa, toivottavasti asiat ovat menneet niin hyvin kuin se on tilanteessa mahdollista. Laitathan viestiä kun jaksat.
Pikkumyyn kysymyksiin en osaa vastata. Minulla oli vain yksi metastasi, se oli vatsaliepeessä. Kasvain aiheutti suolitukoksen, ja oireet lyhytaikaisia ja kovin voimakkaita kipuja ja oksentamista.
Kaikille voimia ja aurinkoa!