Keskustelut Forums Yleistä syövästä Uuden foorumin ongelmia Vastaa viestiketjuun: Uuden foorumin ongelmia

#51314
Myy79
Osallistuja

Hei kaikki!

Kuten jo aikaisemminkin kirjoitin, niin olen uusi täällä ja ei ole niin kokemusta vanhasta foorumista, mutta olen lukenut noita vanhoja viestiketjuja ja hyviä aiheita on tosi paljon. Itse panin kuitenkin merkille nopealla lukaisulla, että ei niihinkään nyt läheskään kaikkiin ole vastauksia niin paljon. Alle 10 vastausta/ aihe on aika yleistä tuolla vanhalla puolella. En tosiaan halua loukata ketään tällä vastauksellani ja toki pitääkin sanoa, jos on jotain epäkohtaa, mistä haluaa sanoa. Itselleni tämä uusi foorumi on ollut korvaamaton apu, jossa voi purkaa omia ajatuksia ja tunteita 24/7. Minulle ei layout ole niin tärkeä, mutta toki ymmärrän, että jollekin se voi sitä olla. Omasta mielestäni sivu on selkeä ja ymmärrettävä ja se riittää minulle. MInulle on täällä foorumilla ollut tärkeintä, että saan purkaa ajatuksia ja tunteita ja saan keskustella muiden saman kokeneiten kanssa. Aika hyvin täällä nyt on viime aikoina ollutkin porukkaa, toki enemmänkin voisi olla. Mutta johtuuko vähäiseltä tuntuva osallistujamäärä tästä uudesta foorumista vai jostain muusta?