Keskustelut Forums Yleistä syövästä Uuden foorumin ongelmia Vastaa viestiketjuun: Uuden foorumin ongelmia

#51344
Miska
Osallistuja

Kaikki te,

Jaa-ha, jälleen näytän olevan tuon Myy79:n kanssa samoilla linjoilla. Paitsi, etten ole käynyt ”vanhalla foorumilla” laisinkaan. Sen verran olen myös tässä uutukainen, etten siis osaa vertailuja tehdä nyt mihinkään suuntaan. Löysin tämän foorumin ja minusta/minulle tämå oli heti kotikutoisen hyvän tuntuinen. Olen oppinut täältä paljon, olen saanut tarpeellista ajattelemisen aihetta ja olen myöskin omalla omituisella tavallani helpottunut joistakin asioista. Käyn täällä aika usein lueskelemassa tapahtumaketjuja, pohdin niitä ja tartun ”kynään” ehkä liiankin vikkelästi. Huomautus! ajattelin ensi viikolla lähteä joksikin ajaksi maaeudun rauhallisuuteen, joten samoin tein pysynkin tänne suuntaan mukavasti hiljaa ””kynä kiinni”. Joka tapauksessa tässäkin yhteydess haluan kiittää monia monia täällä kirjoitelleita ja yhtä monille toivottaa mahdollisimman hyvää jatkoa vaikeistakin olosuhteista -Miska