Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#51624
Myy79
Osallistuja

Hei janne 76!

Melkoisen paljon sinullekin tapahtunut asioita lyhyessä ajassa ja niin se aika monelle tulee yllätyksenä tuo syöpä ( jos sinulla siis on syöpä. Sitähän me emme vielä tiedä. Sellaisen käsityksen ainakin sain viestistäsi, että kasvaimien laatua ei vielä tiedetä).Lausuntoosi en osaa mitään sanoa, kun minulla on eri syöpä. Omalla kohdallani ainakin kärsin juuri alkuaikoina pahastakin unettomuudesta ja suosittelen pitämään huolta riittävästä unesta ja muutenkin itsestään kannattaa pitää erityisen hyvää huolta. Liikkua kannattaa oman voinnin mukaan. Itselleni Opamox ei sopinut vaan aiheutti puristavaa tunnetta rinnassa. Opamox korvattiin Mirtazapiinilla ja se auttoi unettomuuteeni. Lisäksi otin melatoniinia 2 mg/ ilta. Voin kuvitella, että pääsi on nyt täynnä kysymyksiä, joihin ei ihan nyt juuri valitettavasti ole vastauksia tarjolla. Ainakaan minä en voi mitään enempää sanoa. Ehkä joku muu täällä osaa. Itse olen sitä mieltä, että yksin ei kannata jäädä asioita pohtimaan ja itse kävin / käyn psykiatrian sairaanhoitajan luona puhumassa tästä elämäntilanteestani, syövän herättämistä tunteista ja ajatuksista. Kovasti voimia sinulle!