Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#51994
Hanne17
Osallistuja

Miska,
hupsunhauska runo, googlettelu kertoi sille tällaista historiaa, mene ja tiedä. http://randomfinnishlesson.blogspot.fi/2015/02/words-that-are-both-finnish-and-english.html

Hauskoja muistoja Roomasta. Olen siellä myös minä paljon viihtynyt, etenkin Trasteveren kaupunginosassa.
Lauantaina lennän Pohjois-Italiaan, lyhyt pyrähdys yhdessä tyttäreni kanssa. Muutama päivä, jolloin juhlistamme sitä että olen nyt siirtynyt hoidoista yms seurantavaiheeseen.
Aion lähinnä syödä hyvin, kävellä minkä jaksan kaupunkeja katsellen, istua katukuppiloissa, juoda vähän viiniä ja syödä jäätelöä.
Elämästä nauttiessa ihmetellä sitä ihanuutta että saan toipua ja tällaiseen matkaankin jo voimat riittävät.
Tyttäreni oli tuossa kuukausi sitten suureksi avuksi kun olin leikkauksen jälkeen huonossa hapessa, oksentelin sun muuta.

millaiset asiat mökkeilyn ja matkailun ohella antavat teille iloa elämään? Onko iloa helppo tuntea, verrattuna aikaan ennen sairastumista? Vai painavatko sairauteen liityvät asiat ?
Itsestäni tuntuu, että nykyään voin syvästi iloita pienenkin mittakaavan asioista: kauniina päivänä tehdystä retkestä lähimaisemissa, uimareissusta tms. Mutta toisaaltaesim taannoiset leikkaukseen liittyvät komplikaatiot olivat hyvin raskas kokemus. Oli suuri helpotus kun niistä vähitellen tokenin.

Lämpimiä terveisiä kaikille!