Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#52124
Juse
Osallistuja

Huomenta!
Saattaa olla että se urheilujuoma värjäsi (?) mulla oli ainakin normi väristä helmikuussa kun kävin tuossa varhennetuss tähystyksessä,minäkin oksensin viimeksi kun 4 litraa oli juotava sunnuntaina niin 3.5 litran kohdalla tuli yökkö.Maanantaille oli tarkoitettu vielä aamulla ennen tähystystä 1 litra mutta join sen sitten sunnuntaina jäljelle jääneen puolikkaan kera.Itselläkkin oli silloin diagnoosin jälkeen olo kuin sumussa kulkisi tuntui todella painajaiselle koko juttu,sitten vielä se takapakki eli kaksi viikkoa kaikkineen meni sairaalassa.kotia kun pääsin oli kahtena ensimmäisenä yönä pidettävä housuvaippaa mutta sitten se lähti hiljalleen toipumaan.Suolikaasut oli kamalan hajuisia samoin pyythoni vaimo sanoi ettei voi hengittää niin minä tuumasin jotta mittees minä tien kun löyhkän kanssa pittää tulla toimeen ja siinä meni jonkun aikaa että tasoittui.Tsemppiä sinne toimenpiteeseen mulle eivät antaneet esilääkettä enkä kyllä pyytänytkään kaippa tässä näiden koettellemusten kanssa vuosien myötä on karaistunut tiedäppä häntä.Hyvää päivän jatkoa itse kullekkin tv. juse.