Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#52324
Myy79
Osallistuja

Heissan Kangasalan ukko, Miska ja muutkin!

Ensiksikin toivon sinulle Kangasalan ukko hyvää mökkireissua ja toivon, että se onnistuu. Eiköhän se onnistu 🙂 Kiitos sinulle Miska positiivisesta palautteestasi minulle! Itse ei osaa aina katsoa omaa tilannettaan ja ulkopuolinen voi huomata joskus paremmin toisen ihmisen tilanteen. Siis sen hyvät puolet. Itsekin kyllä koen, että olen tässä pikkuhiljaa paranemaan päin ja toivotaan, että vointi jatkuu ja tilanne muutenkin tällaisena sairauden osalta. Jannesta sen verran, että itsekin olen tiedonkerääjä tyyppiä, joten ymmärrän häntä hyvin. Sairauden alkuvaiheessa itsellänikin oli kova tiedonhankinta päällä. Kyselin paljon lääkäreiltä ja hoitajilta ja tulin tännekin palstalle kirjoittelemaan. Pää oli pakahtumispisteessä kysymyksistä ja keho täynnä tunteita, jotka halusivat päästä ulos. Syöpäni ei ole toki samanlainen kuin Jannen, joten pystyn puhumaan vain omasta puolestani. Oletko vielä Miska maaseudulla vai jo kotiutunut?