Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#53224
Kanaemo-80
Osallistuja

Salamatkustaja, ihan samoin tunsin suunnatonta kiitollisuutta, kun lääkäri ensin sanoi moniammatillisen työryhmän kanssa pitävän palaverin, kuinka juuri minun tapaustani ruvetaan operoimaan. Ja kuinka kirurgi kierrollaan sanoi, että samaisen ryhmän kanssa suunnitellaan hoitoani, kun näytevastaukset saatu patologilta. Ja kuinka psykoterapeutti kahteen kertaan perääni soitteli ja kyseli kuulumisiani ja lähetti yhteystietonsa, jotta saan ottaa yhteyttä, jos siltä tuntuu…milloin vain. Kuinka uskomattomalta tuntuu, että joukko fiksuja ja oppineita ihmisiä pohtivat yhdessä, miten juuri minä saisin parhaan mahdollisen hoidon. Olen ääreiskiitollinen, että nämä ihmiset työskentelyllään pelastivat ja haluavat pelastaa henkeni, mieheni elämän, lasteni elämän ja vanhempieni elämän. Kuinka heitä voikaan kiittää kylliksi?

Undine ja muutkin, kuullostaa kyllä hurjalta nuo tukosten aikaansaamat olot, varmasti ihan hirveää! Itsekin vielä taistelen päivittäin vatsantoiminnan kanssa, mutta siis ulos tulee ja toisinaan oikein hyvinkin! Mulla siis asiat teidän juttuihin verrattaessa oikeinkin hyvin. Ja minähän muuten puhun vatsantoiminnasta kavereiden ja perheen kanssa. Eilenkin lounaalla kävin muutaman ystävän kanssa ja kyllä kaikki vilpittömästi tuuletteli, kun oli pari kertaa pakko poistua vessaan ja kun toimi niin uskomattoman hyvin niin pakkohan siitä oli ilmoittaa heille :D! Se nyt vaan on aika keskeinen asia suolen leikkauksen jälkeen, kyllä siitä kysellään ja toki kerron…se on iso osa hyvinvointiani ja tervehtymistäni, mitä sitä häpeilemään ;)?

Hyvää illanjatkoa, toivon kaikille hyviä vointeja ja rauhallisia yöunia!