Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#53274
Myy79
Osallistuja

Hei Erna!

No onneksi on tuokin vaihtoehto olemassa, että oireet voivat lähteä myös pois. Tosi kurjaa sinun kannaltasi, jos niiden kanssa joutuisi elämään loppuelämänsä. Uskon , että ajalla on mahdollisuus korjata se neuropatiaoire pois. Minulta ne katosivat ihan yht´äkkiä. En tiedä syytä ja mikä siihen vaikutti, mutta hyvä näin. MInullakin oli kovat jalkakivut 1 ja2 hoidon aikana, mutta sitten ne lähtivät pois. Yötkin olivat tosi raskaita kipujen kanssa. Jalat ihan kangistuivat. Uskoisin, että kavelylenkit tekivät hoitojen aikana hyvää. Sairaalasta minua kehoitettiin liikkumaan oman voinnin mukaan ja elämään mahdollisimman normaalia arkea. Toki olen aina muutenkin nauttinut liikkumisesta. Itseäni suututti jonkun verran tuo lause ” mahdollisimman normaalia arkea”. Psyyke oli sen verran sekaisin sairastumisen myötä, että en voi sanoa eläneeni normaalia arkea. Talous kaatui , kun työpaikka jäi. Onneksi minulla on läheisiä, jotka auttoivat minua. Se oli mielestäni kaukana normaalista arjesta. Toki siitä on hyvä tehdä mahdollisimman normaali senhetkisen tilanteen mukaan. Voimia sinulle Erna !