Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#53394
Hanne17
Osallistuja

Voi itku welho62, ikävä kuulla!
Mutta multa sama viesti kuin Salamatkustajalla tuosta peräaukon kautta laitettavastq varjoaineesta. Mulle tehtiin avanteensulku vähän aikaa sitten, ja kun tuli iso leikkaus kiinnikkeitten takia nousi CPR yli 400. Silloin tehtiin TT, ja juurikin tuo varjoaine peräsuoleen. Oli vähän kuin peräruiske, ja kuvauksen jälkeen olikin vähän kiire vessaan, jossa varjoaine tuli vauhdilla pois. Mun kohdalla sen avulla nähtiin, että avanteen sulku oli onnistunut.
Toivon että pian tulehdusoireet helpottaa ja että tilanne muutenkin menis parhain päin.

Jannelle onnea hoitoihin. Toivottavasti oksaaliplatiinioireet on lieviä. Se nielu oli mulla sellainen, että jäätelöä en todellakaan olisi voinut syödä viikkoon, mutta kovin yksilöllisiä ovat oireet. Sen neuvon antaisin, että sivuoireista kannattaa pitää päiväkirjaa huolella ja kertoa hoitojen yhteydessä hoitajille ja lääkereille tilaisuuden tullen. Nämä myrkyt on niin tujuja, ei todellakaan kannata yrittää sietää niitä jos ei lääkäri nimenomaan kehota. Esim tuo neuropatia on ilkeä vaiva. Mutta maallikon neuvo tämä, omaa funteeraustani.

Kangasalan ukko, sinun hyvät uutiset on tosi kiva kuulla, jatkossakin hyvää oloa!

Kaunista viikonloppua kaikille !