Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#54294
Janne76
Osallistuja

Vointeja ja tsemppejä kaikille. Täällä sitä vielä epävarmuudessa eletään. Huomenna on verikokeita ja taas selviää, millä tasolla mm se bilirubiini on. Toivotaan nyt parasta. Ja ensi tiistaina pitäisi alkaa taas sytostaattihoito, pari päivää tippapullon kanssa tiedossa. Tosin jos on bilirubiinit huonona, niin voi olla ettei hoitoja voida toteuttaa.

Laskimoportti on parantunut hyvin. Maanantaina vasta poistetaan tikit, pääsisin saunaan tiistaina, mutta enpä pääse kun on sitten laskimoportissa kiinni se pullo 🙁

Muutoin olen voinut hyvin. Suu on arkana, naama alkaa hieman kuivua nenän ympäriltä. Olen vielä päässyt vähällä sivuoireiden kanssa. Vectibix tulee tekemään ihotulehduksen ja sitä varten piti aloittaa tuo inhottava antibiootti, joka ainakin mulla korventaa ikävästi jonkin aikaa.

Jäätelöä olen pystynyt vielä hyvin syömään ja se helpottaa suun tilannetta mukavasti. Mutta mullahan alennettiin sekä fluorourasiilin että oksaliplatinan annostusta korkean bilirubiinin vuoksi. Bilirubiinihan oli laskenut sairaalassa, ja toivotaan että olisi vielä nyt laskenut lisää.